Zwroty i reklamacje
W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji pobierz poniżej:
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
- Formularz reklamacji towaru
- Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Na zwrot masz ustawowo 14 dni. Wypełnij
formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument
powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub
adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i
przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a
także w przypadku zwrotu dane do przelewu.
3. Odesłanie produktu
Zarówno
składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu
wraz ze wszystkimi jego akcesoriami w oryginalnym opakowaniu/pudełku. Przy zwrocie towar musi być nieużywany.
Adres do zwrotu:
UNIQUE
ul. Spółdzielczości Pracy 81A
20-147 Lublin
Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatu! Proszę wysyłać paczki z potwierdzeniem nadania i możliwością śledzenia, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zagubione przez przewoźnika.
4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, pieniądze zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution).